حرف دل

 


 

 یکی را دوست دارم همان کسی که شب و روز بیادش هستم ولحظات سرد

زندگیم را با گرمای عشق اومیگذرانم

کسی را دوست دارم که میدانم هیچگاه به او نخواهم رسید

و هیچگاه نمیتوانم دستانش را بفشارم

یکی رادوست دارم بیشتر از هر کسی

همان کسی که مرا اسیر قلبش کرد

یکی رادوست دارم که میدانم او دیگر برایم یکی نیست

او برایم یک دنیاست!

یکی را برای همیشه دوست دارم کسی که هرگز باور نکرد عشق مرا!

کسی که هرگز اشکهایم را ندید و ندید که چگونه از غم دوری و دلتنگیش پریشانم

یکی را تا ابد دوست دارم کسی که  هیچگاه درد دلم را نفهمید و ندانست

که او در این دنیا تنها کسی است که در قلبم نشسته است

یکی را در قلب خویش عاشقانه دوست دارم؛کسی که نگاه عاشقانه مرا ندید

و لحظه ای که به او لبخند زدم نگاهش سوی دیگری بود

اری یکی را از ته دل صادقانه دوست دارم

کسی را دوست دارم که برای من بهترین است

از بی وفایی هایش که بگذرم برای من عزیزترین است

یکی را دوست دارم ولی او هرگز این دوست داشتن را باور نکرد!

نمیداند که چقدر دوستش دارم نمیفهمد که او تمام زندگی من است

یکی را با همین قلب شکسته ام با تمام احساسم بی بهانه دوست دارم

کسی که با وجود اینکه قلبم را شکست

هنوز در تکه های شکسته این قلب عاشقم جای دارد

یکی را بیشتر از همه کس دوست دارم

کسی که حتی مرا کمتر از هر کسی نیز دوست نمیدارد

یکی را دوست دارم با اینکه این دوست داشتن دیوانگیست اما..........................من!

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

nafasi
ساعت14:15---2 ارديبهشت 1391
وبلاگت خیلی مفید و قشنگ بود به منم سر بزن



___سلام گلم آپم بــــــــــــدو بـــيا___$$$$___$$$$

__________________$$$$$$$_$$$$$$

_________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$

_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$

____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$

__$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

__$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$

__$$$_$$_$$$$$$$$___________$$$$

_$$$$$_$$$$$$$$$$$___________$$$

_$$$_$$_$$$$$$$$$$

_$$$_$$_$$$$$$$$$$

_$$$_$$_$$$$$$$$$$$

$_$$$$$$__$$$$$$$$$

$_$$$$$$___$$$$$$$$

_$$$$$$$$$__$$$$$$$

$_$$$$$$$$___$$$$$$

$$_$$$$$$$$___$$$$$

$$$_$$$$$$$$__$$$$$$

_$$$_$$$$$$$$$_$$$$$

$$$$$ __$$$$$$$$_$$$$

$$$$$$$ __$$$$$$$$$__$

$_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$

$$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$

$$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$

_$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$

__$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$_____آپــــــم________$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$

_$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$

_$$$_$$_____________$$$$$$$$$$

_$$_$$______________$$$$$$$$$$

_$$$$________________$$$$$$$$$$

_$$$$________________$$$$$$$$$$

__$$$_________________$$$$$$$$$

$_____________________$$$$$$$$$

$____________________$$$$$$$$$$

$______آپـــــــم__________$$$$$$$$$$$

$____________________$$$$$$$$$__$$$$$

$___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$____________________$$$$$__$$$$$$$$
پاسخ:سلام عزيزم لطف كردين از نظرتون هم ممنونم حتما سر ميزنم بازم ممنون.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 14:10 توسط NAFAS| |


Power By: LoxBlog.Com