حرف دل

  مي كوشم غمهايم را غرق كنم......اما نامردها ياد گرفته اند شنا كنند!!



نظرات شما عزیزان:

mostafa
ساعت3:18---20 فروردين 1391
w0oo0o0o00o00ow

amin
ساعت20:15---18 فروردين 1391
ای کاش که ازحال دل من خبرت بود ای کاش دمی ازسرکویم گذرت بود

من مرغ اسیرم که ندارم پرپرواز ای کاش که کاشانه من زیرپرت بود...


سامان
ساعت19:58---18 فروردين 1391
سلام وب خوبی دارید.خوشحال میشم که بمنم سربزنید.اگه دوست داشتیدلینکم کنیدوبهم نظربدید تا منم لینکتون کنم اگه خواستی من با نام عاشق بی معشوق به لینک
سلام مرسي كه تشريف اوردين بازم سر بزنين ممنون ميشم. بايييييييييييييي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 18 فروردين 1391برچسب:,ساعت 19:26 توسط NAFAS| |


Power By: LoxBlog.Com